Maja Włoszczowska w kampanii marki Spinning

Star Fitness S.A. – wyłączny dystrybutor w Polsce programów treningowych, sprzętu sportowego, dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness oraz Maja Włoszczowska, najbardziej utytułowana polska zawodniczka MTB, podpisali umowę o współpracy. Sportsmenka zostanie twarzą marki Spinning w Polsce.

Popularyzacja Spinning w Polsce była możliwa dzięki wprowadzeniu go do oferty firmy Star Fitness S.A., która jest wyłącznym dystrybutorem programu w naszym kraju. Ponadto, jako jedyny posiada wyłączność na oferowanie urządzeń uznanej na świecie marki Star Trac, m.in. stacjonarnych rowerów Spinner – jedynych dedykowanych i licencjonowanych przez Spinning.

Maja Włoszczowska, która zostaje twarzą kampanii popularyzującej Spinning w Polsce, idealnie wpisuje się w filozofię marki. Nasza najbardziej utytułowana zawodniczka kolarstwa górskiego, może pochwalić się wieloma prestiżowymi osiągnięciami. Do najważniejszych z nich należą: zdobycie srebrnego medalu podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku, złotego medalu Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB w 2010 roku oraz w Maratonie MTB w 2009 roku oraz wielokrotnego mistrzostwa i wicemistrzostwa Europy oraz Polski w cross-country. Maja ma 29 lat i jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej.

Previous post Joga hormonalna jako skuteczna terapia podczas okresu przekwitania
Next post Sport World Warsaw 2013 – Międzynarodowe Targi Sprzętu Sportowego