Maja Włoszczowska w kampanii marki Spinning

0 0
Read Time:50 Second

Star Fitness S.A. – wyłączny dystrybutor w Polsce programów treningowych, sprzętu sportowego, dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness oraz Maja Włoszczowska, najbardziej utytułowana polska zawodniczka MTB, podpisali umowę o współpracy. Sportsmenka zostanie twarzą marki Spinning w Polsce.

Popularyzacja Spinning w Polsce była możliwa dzięki wprowadzeniu go do oferty firmy Star Fitness S.A., która jest wyłącznym dystrybutorem programu w naszym kraju. Ponadto, jako jedyny posiada wyłączność na oferowanie urządzeń uznanej na świecie marki Star Trac, m.in. stacjonarnych rowerów Spinner – jedynych dedykowanych i licencjonowanych przez Spinning.

Maja Włoszczowska, która zostaje twarzą kampanii popularyzującej Spinning w Polsce, idealnie wpisuje się w filozofię marki. Nasza najbardziej utytułowana zawodniczka kolarstwa górskiego, może pochwalić się wieloma prestiżowymi osiągnięciami. Do najważniejszych z nich należą: zdobycie srebrnego medalu podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku, złotego medalu Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB w 2010 roku oraz w Maratonie MTB w 2009 roku oraz wielokrotnego mistrzostwa i wicemistrzostwa Europy oraz Polski w cross-country. Maja ma 29 lat i jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej.

About Post Author

Redakcja Fit-Pro.pl

Fit-pro.pl to gólnopolski serwis fitness skierowany do osób ćwiczących i trenerów fitness. Naszym priorytetem jest poprawa świadomości o korzyściach płynących z ćwiczeń fitness. Jesteśmy oficjalnym członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Trenerów Fitness.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Previous post Joga hormonalna jako skuteczna terapia podczas okresu przekwitania
Next post Sport World Warsaw 2013 – Międzynarodowe Targi Sprzętu Sportowego