Kampania promocyjna Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE

Kampania promocyjna Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE

0 0
Read Time:1 Minute, 18 Second

OSHEE Polska wiodący producent napojów izotonicznych rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE. Linia powstała przy współpracy z wybitnymi sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Gwiazdy sportu, które zaangażowały się w projekt to: Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Khalidov.


Ogólnopolska kampania promocyjna rozpocznie się w październiku i potrwa do stycznia 2012 roku. Zaplanowano kampanie outdoorową w największych miastach Polski. Równolegle prowadzone będą działania w prasie konsumenckiej, na portalach internetowych oraz w social media. OSHEE Polska planuje również aktywne wspieranie lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych. Dodatkowo przewidziane jest wsparcie w punktach sprzedaży w postaci standów, plakatów oraz woblerów.

Przedmiotem kampanii jest nowa seria napojów izotonicznych – Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE, która powstała z myślą o osobach preferujących sportowy tryb życia, chcących brać przykład z wybitnych sportowców. Dzięki obecności elektrolitów – sodu i potasu oraz zawartości witamin (B3, B5, B6, B7, E) OSHEE nie tylko skutecznie gasi pragnienie dbając o optymalne nawodnienie organizmu ale jest również źródłem cennych wartości odżywczych oraz energii.

Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o nowej serii Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE oraz budowanie sportowej kompetencji marki poprzez wykorzystanie wizerunku znanych sportowców. Za działania PR odpowiada agencja Partner of Promotion. Przygotowaniem kreacji (layoutów prasowych i outdoorowych) zajęła się agencja NeumannBrown. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OSHEE Polska.

OSHEE jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. OSHEE jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach, wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów.

About Post Author

Redakcja Fit-Pro.pl

Fit-pro.pl to gólnopolski serwis fitness skierowany do osób ćwiczących i trenerów fitness. Naszym priorytetem jest poprawa świadomości o korzyściach płynących z ćwiczeń fitness. Jesteśmy oficjalnym członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Trenerów Fitness.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Previous post Antyoksydanty – nasi wakacyjni sprzymierzeńcy
Next post Profilaktyka raka piersi może uratować Ci życie!