/Gigantyczna opona kontra miłośnicy CrossFitu w charytatywnej rywalizacji podczas Reebok Tire Flip

Gigantyczna opona kontra miłośnicy CrossFitu w charytatywnej rywalizacji podczas Reebok Tire Flip

Marka Reebok, zgodnie z hasłem „Be More Human”, kolejny raz stawia wyzwanie miłośnikom sportowych zmagań. Uczestnicy Reebok Tire Flip będą mieli za zadanie zmierzyć się z gigantyczną oponą na trasie 100 m. Widowiskowa rywalizacja i ogromny wysiłek podczas zawodów to jednak nie wszystko. Zwycięska drużyna wskaże fundację, na rzecz której Reebok przekaże 10 tys. złotych. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 18 kwietnia na placu przed CH Arkadia w Warszawie.

„We’re not out here flipping tires to be better tire flippers. We’re doing it to be better.” (ang. “Nie przerzucamy opon po to, żeby być lepsi w przerzucaniu opon. Robimy to po to, żeby po prostu być lepszymi”) – to cytat z filmu promującego kampanię marki Reebok „Be More Human”. Zgodnie z tym hasłem Reebok postanowił zorganizować rywalizację sportową, która będzie wezwaniem do bycia lepszymi i pełniejszego wykorzystania swojego potencjału. Konkurencja Tire Flip wymaga nie lada siły i techniki, ale i odpowiedniego przygotowania. Podnosząc ciężar opony zawodnicy będą ścigać się z czasem i pokonywać swoje słabości. Do udziału zaproszone są jednak osoby, dla których fitness nie jest wyłącznie aktywnością fizyczną – jest czymś, co usprawnia nie tylko ich ciało, ale i całe ich życie. Poprzez aktywne uprawianie sportu stają się oni lepszymi rodzicami, lepszymi szefami, lepszymi nauczycielami, lepszymi parterami oraz ogólnie lepszymi, silniejszymi wersjami samych siebie.

Reebok Tire Flip 01

Reebok jednak chce motywować ludzi do stawiania sobie wyzwań każdego dnia i konsekwentne realizowanie założonych celów. Aby w pełni wykorzystywać pokłady siły, jakie w nich drzemią. Praca nad kondycją ciała pozwala również złapać więcej dystansu do siebie i swojego otoczenia. Daje możliwość zatrzymania się na chwilę i dostrzeżenia rzeczy, które umykają z powodu pośpiechu, braku czasu. Do tego zachęcani są uczestnicy Reebok Tire Flip. Ci silni ludzie mogą rozejrzeć się czy wokół nich nie ma osób potrzebujących ich wparcia. Reebok daje im szanse zawalczyć o pieniądze, które będą mogli przekazać na wybrany przez nich cel charytatywny.

Rywalizacja i współzawodnictwo

Dwuosobowe drużyny będzie rywalizowały ze sobą na 100-metrowej trasie, wspólnymi siłami przerzucając gigantyczną oponę od Monster Trucka. Zadaniem uczestników będzie pokonać swoje słabości i wyprzedzić innych zawodników. Zwycięska drużyna będzie mogła wskazać fundację, na rzecz której marka Reebok przekaże sumę 10 tys. złotych do wykorzystania na cele statutowe.

Osoby, które chcą wziąć udział w rywalizacji mogą zgłaszać swoje uczestnictwo do 15.04.2015 na adres: marta.jechna@247.com.pl.

Trening otwarty CrossFit 

Dla osób, które nie będą uczestniczyć czynnie w zawodach, ale żadnych sportowych wyzwań otwarta zostanie specjalna strefa CrossFit. Możliwość uczestniczenia w wspólnych treningu pod gołym niebem i czujnym okiem trenera CrossFit, to atrakcja przygotowana zarówno dla zaawansowanych zawodników jak i osób, dopiero zaczynających przygodę z fitnessem. Zajęcia będą trwały od godziny 12.00 do 14.30 w specjalnie przygotowanej strefie na placu przed Arkadią.

Więcej szczegółów o wydarzeniu można znaleźć na stronie: http://bit.ly/ReebokPopUpFitness.

O marce Reebok

Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, odzieży i sprzętu sportowego fitness. Ta globalna marka jest pionierem na rynku sportowym i posiada bogatą historię w bieganiu, treningach i fitnessie. Reebok, poprzez rozwijanie produktów, technologii i programów treningowych, pomaga konsumentom wykorzystać ich sportowy potencjał oraz prowadzić zdrowy tryb życia. Marka jest ze swoimi konsumentami gdziekolwiek są i w jakikolwiek sposób dbają o formę – bez względu na to, czy trenują bieganie, taniec, jogę czy aerobik. Reebok Classics wykorzystuje natomiast dziedzictwo biznesowe marki i reprezentuje ją na rynku łączącym tematykę sportowo-lifestyle’ową.

Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports LicensedDivision. Reebok posiada również ekskluzywną kolekcję dedykowaną CrossFit i Reebok CrossFit Games oraz jest sponsorem tytularnym Reebok Spartan Race. Zapewnia również sportowe ubrania na potrzeby treningów LesMills.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.reebok.com lub: http://reesha.re/plus; http://facebook.com/reebok; http://twitter.com/reebok; http://youtube.com/reebok.

TAGS: