2 edycja Kongresu „body LIFE” – podwójna dawka wiedzy

2 edycja Kongresu „body LIFE” – podwójna dawka wiedzy

0 0
Read Time:1 Minute, 39 Second

27–28 października Warszawa, hotel Radisson Blu – Sukces pierwszej edycji Kongresu „body LIFE” w 2011 r. dobitnie pokazał, że branży potrzebny jest taki szkoleniowy event na najwyższym poziomie. W tym roku proponujemy aż dwa dni wykładów, bogatszy program merytoryczny, uznanych i doświadczonych prelegentów, w tym dwóch z zagranicy, a także wyjątkowo dogodne warunki sprzyjające wymianie wiedzy i doświadczeń.

Nowa lokalizacja – więcej korzyści


Mając na uwadze fakt, że wielu uczestników kongresu przyjedzie do stolicy z całej Polski, a także chcąc zapewnić im najwyższy standard, wynegocjowaliśmy w Radisson Blu Centrum Hotel ( położonym zaledwie 1 km od Dworca Centralnego) bardzo korzystne stawki za nocleg.

 

Program merytoryczny Kongresu „body LIFE”
Sobota, 27 października 2012

godz. 10:00 – 11:30

Chaos w organizacji? Zarządzasz – nie zarządzasz przez chaos? Zbiór narzędzi do kierowania zespołem, konieczność wdrażania poprawnej struktury zatrudnienia, dobór kadry i alternatywne sposoby zarządzania pracownikami. Małgorzata Kuchar

godz. 12:00 – 13 :30

Kompetencje menedżera – wpływ na obroty klubu fitness. Relacja menedżer inwestor. Ile powinien zarabiać menedżer, umowy i formy współpracy. Artur Ligęska

godz.14:30 – 16.00

Sprzedaż w klubie – strefy przychodów, koszty i zyski. Michał Lachowicz

godz. 16:15 – 17:00

Fitness klub jako ośrodek wspólnych inicjatyw w dziedzinie medycyny i wspomagania leczenia schorzeń. dr Joanna Zapolska

godz. 17:15 – 18:00

Jak układa się linia podziału lub współpracy pomiędzy rynkiem korporacyjnym a detalicznym? Robert Kamiński, Michał Skierski − Benefit Systems SA

20:00 – Uroczysty bankiet dla uczestników kongresu
Niedziela, 28 października 2012

godz.10:00 – 11:30

Nowe grupy docelowe – jak do nich dotrzeć? Katarzyna Wysocka

godz. 11:45 – 13:15

Zrozumieć klienta. W jaki sposób wykorzystać tę wiedzę, by osiągnąć sukces w obsłudze, sprzedaży i świadczeniu usług w profesjonalnym klubie fitness? Sebastian Goszcz

godz. 14:15 – 15:45

Jak dotrzymać kroku dużym klubom? Pięć strategii marketingowych oraz sposoby na utrzymanie klienta przez mniejsze i niezależne kluby. Fred Hoffman

godz.16:15 – 17:45

Sukces klubu fitness – co się na to składa? Ilan Shapira

więcej: http://www.bodylife.com.pl/index.php?id=17159

About Post Author

Redakcja Fit-Pro.pl

Fit-pro.pl to gólnopolski serwis fitness skierowany do osób ćwiczących i trenerów fitness. Naszym priorytetem jest poprawa świadomości o korzyściach płynących z ćwiczeń fitness. Jesteśmy oficjalnym członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Trenerów Fitness.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous post Największe targi fitness w Polsce zakończone! Najintensywniejsze targi na MTP
Next post Pure Health & Fitness i LPP TEX S.A. w łódzkiej „Sukcesji”